Followers

Monday, November 24, 2014

Yes ") I'm part of it #ShakleeEffect: Masih boleh cun masa hamil

Credit : Yes ") I'm part of it #ShakleeEffect: Masih boleh cun masa hamil








KISAH BENAR J002
----------------------

Ini bukan hal taksub ke idak. Ni namanya JATUH CINTA.
Kalau dah tahap JATUH CINTA. Mesti ada ‘keistimewaan’ pada produk shakleekan. Sebab tu setia sampai sekarang.

Al-kisahnya begini. Masa mengandungkan anak kedua. Kulit muka saya memang sangat teruk (maluuuuuunya hai kat suami, kulit naik bintik-bintik hitam)…penuh satu muka. Ada pulak orang compare kulit saya dengan kulit anak pertama. Memanglah jauhhhh beza mulusnya. Serius masa tu down!

Bila pi check up bulanan  kat klinik. Nurse pesan. Kulit u biar macam ni. Jangan guna sebarang skincare kalau boleh. Takut efek u punya pregnancy. So..saya yang ‘lurus’ ni ikut saranan nurse.
Tapi dalam masa yang sama tertekanlah. Malulah kulit cam gitu. Dan saya sangka TIADA PENYELESAIAN sampailah saya bersalin nanti baru boleh cantikkan kulit muka.

Lastly..dapat hidayah untuk consume SET HAMIL SHAKLEE yang pada masa tu memang saya KONSISTEN ambil especially ESP, B-Complex, Vitamin C, dan Vitalea. Dan dalam masa sebulan 5 hari…kulit makin elok! Dan nurse tegur. Wah..kulit u dah oke ha..dah cantik!

Eeee…rasa nak lompat bintang!
Nah tengok sendiri…ada ala2 ct noaliza tak? Haha. Xdelah. Yang penting saya makin bertenaga masa pregnant dan kulit muka makin cantik. Sekian

#shakleeeffect
#s2uFamilies
#s2united
019-3190733 (murni)

Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
FB: https://www.facebook.com/murni.fairouz
Blog: http://sayangkunurhana.blogspot.com/
http://murnifairouz.com/
Instagram: murnifairouz
HP: 0193190733
==================
Produk yang diambil:
1. Vitamin C
2. Vitamin B
3. ESP
4. Vitalea
===================

No comments:

Post a Comment