Followers

Sunday, November 23, 2014

The most powerful Vitamin E


Kalau anda perasan, dekat botol Vitamin E Complex Shaklee ada tulis "Grape seed extract". Apa itu Grape seed extract? Kenapa perlu Grape seed extract dalam Vitamin E?


Untuk pengetahuan anda, Shaklee bukan saja - saja tau tambah Grape seed extract. Ada sebabnya kenapa Shaklee tambah dalam Vitamin E.



Kelebihan grape seed extract (ekstrak biji anggur) :
  • Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol
  • Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vit E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C .. dlm erti kata lain minyak biji anggur ni amat berkesan mengatasi masalah kanser serta amat baik utk awet muda dan utk memelihara kecantikan  dan yg best grape seed extract terbukti berkesan menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul .
  • Melambatkan penuaan.
  • Salah satu phenol yang ditemui dalam biji anggur ialah OPC (oligomeric Proanthi Cyanidin) ni lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yg lain). OPC ni memelihara tubuh dari penuaan sebelum masanya..OPC juga terikat dengan kolagen. Senang cerita, procyanidin ini juga membantu kulit lebih elastik, membuatkan seseorang nampak muda secara semulajadi.
credit : Cery Mamafaiz

Jadi,best ke best Vitamin E Shaklee ni???hihi.

Selain Grape seed extract dah kandungan Vitamin E sebanyak 400iu, bahan penting yang ada dalam Vitamin E Shaklee mestilah Selenium. Vitamin E yang bagus mestilah dilengkapi dengan Selenium tau! ^_^

So tunggu ape lagi? Dapatkan Vitamin E yang marveles ni sekarang jugak!



Untuk info dan order :

husnamohamed86@gmail.com 
SMS/Whatsapp: 010 231 0939



No comments:

Post a Comment