Followers

Sunday, November 9, 2014

Omega Guard: Sakit di Ibu Jari dan Pergelangan Tangan Hilang

Assalamualaikum gojes - gojes semua! Selamat petang ^_^


Jom baca kisah Puan Melissa yang mengalami kesakitan pada ibu jadi dan pergelangan tangannya selepas bersalin. Alhamdulillah Omega Guard membantu. =)




"Beberapa bulan selepas bersalin, ibu jari dan pergelangan tangan kiri saya mula rasa sakit, nak dukung baby pun susah. Nak angkat apa-apa dengan tangan kiri memang tak boleh. Kadang ibu jari tu macam ter'snap' dan sakit, and boleh terlepas apa-apa barang yang sedang dipegang. Rasa macam kena De Quervain's Syndrome. Pernah cuba urut, Alhamdulillah OK but sekejap sahaja dah sakit semula.

Saya start makan 3 capsules OmegaGuard setiap hari dan selepas habis sebotol (sebulan), dah noticed yang tangan ini dah tak sakit dah. Of course selama sebulan tu dah try avoid menggunakan tangan kiri banyak-banyak. But Alhamdulillah dengan Omega Guard, tiada lagi ibu jari ter'snap' and sakit lagi, nak dukung my baby pun boleh dengan senang hati nya. Alhamdulillah. :)

Omega-3 yang terdapat di dalam Omega Guard mempunyai anti-inflammatory properties (anti-keradangan) yang telah membantu melegakan kesakitan yang saya alami selama ini. Alhamdulillah. Ini kisah benar ye, hehe. :)  - Puan Melissa


Berminat untuk menCUBA?

Hubungi:
Nurul Husna Mohamed
Email : husnamohamed86@gmail.com
SMS / WhatsApp : 010 231 0939

No comments:

Post a Comment