Followers

Saturday, September 6, 2014

ALFALFA COMPLEX

Alfalfa Complex Shaklee merupakan satu formulasi Shaklee Signature yang dibangunkan oleh Dr. Forest Shaklee pada tahun 1950s.

Alfalfa merupakan raja segala tumbuhan dan merupakan pusat pengumpulan segala nutrient. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.

Apa keistimewaan Alfalfa Complex Shaklee berbanding jenama yang lain?? Shaklee hanya menggunakan alfalfa terbaik yang tumbuh di California yang kaya dengan pelbagai jenis zat mineral dan vitamin. KLIK SINI untuk Vitamin dan Mineral yang terkandung di dalam Alfalfa Complex Shaklee.

Dan yang paling bestnya Alfalfa Complex Shaklee tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna, bahan pengawet tambahan, fungisid, bakteriosid, hormon sintetik, pengawalatur tumbesaran dan bahan2 kimia.
(It isorganically grown, using the tender green leaves not the stems of the plant.The raw powder is pressed into easy-to-swallow tablets (with very low heat to preserve natural enzyme activity).


* Produk ini mengandungi Alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidapi lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat perundingan pakar sebelum mengambil produk ini.




Husna 010 231 0939 | FB:NURULHUSNA MOHAMED |
PAGE:SUPPLIMENT CENTER | husnamohamed86@gmail.com

TEMAN SHAKLEE ANDA

No comments:

Post a Comment